Οι τροφές που κάνουν το δέρμα ... να λάμπει

δερμα
-


Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε για να είναι το δέρμα σας υγιές είναι η επιλογή των σωστών τροφών.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι η πηγή της νιότης για το δέρμα. Μια έρευνα δείχνει πως το τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, που επαναδραστηριοποιούν τα νεκρά κύτταρα. Κάνει το δέρμα πιο ελαστικό, πιο λείο και ενυδατωμένο. Οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι το τσάι αυξάνει την ροή του αίματος και του οξυγόνου στο δέρμα. Για να ενισχύσετε την αντιγηραντική δράση του τσαγιού, επιλέξτε να ρίξετε μερικές σταγόνες από λεμόνι μέσα στην κούπα σας.

Σολομός

Οι τροφές πλούσιες σε Ω3 λιπαρά, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, καθώς και το λινέλαιο (λιναρόσπορος), έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που μειώνουν τους ερεθισμούς του δέρματος και ενυδατώνει την επιδερμίδα. Τα στοιχεία που έχει το κρέας του σολομού έχει αποδειχθεί πως βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και δίνει μια υγιή λάμψη.

Φιστίκια Βραζιλίας
Για την αντιμετώπιση ενός κουρασμένου και χαλαρού δέρματος, δοκιμάστε να φάτε τροφές σε σελήνιο. Μια τροφή πλούσια σε σελήνιο είναι τα φιστίκια Βραζιλίας, καθώς και ο τόνος και τα μανιτάρια. Το σελήνιο διατηρεί την ελαστικότητα της επιδερμίδας και καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, οι οποίες βλάπτουν τα κύτταρα και επιταχύνουν την γήρανση.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι πλούσιο σε Βιταμίνη C, που βοηθά στην ανάπλαση του φυσικού κολλαγόνου και κρατά το δέρμα σφριγηλό και απαλλαγμένο από λεπτές ρυτίδες. Την ίδια ενίσχυση στο δέρμα δίνει επίσης το σγουρό λάχανο και τα σέσκουλα, τα οποία περιέχουν πολύ νερό κι ενυδατώνουν σε διάρκεια την επιδερμίδα.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος και τους ερεθισμούς και δίνει μια υγιή όψη στην επιδερμίδα.

Ακτινίδιο
Το ακτινίδιο είναι ένα μικρό πράσινο θαυματουργό φρούτο, αφού δίνει στον οργανισμό πολλά ωφέλιμα στοιχεία.Είναι από τις τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε Βιταμίνη C και έρευνες έχουν δείξει πως γυναίκες που το έχουν εντάξει στην καθημερινή τους διατροφή έχουν πιο νεανικό δέρμα, με λιγότερες ρυτίδες και λιγότερη ξηρότητα.

Μάραθος

Χρησιμοποιείται πολύ στην μεσογειακή διατροφή, η οποία φημίζεται για τις ευεργετικές της ιδιότητες. Ο μάραθος είναι φυσικό διουρητικό, άρα βοηθά στην μείωση του πρηξίματος που προέρχεται από κατακράτηση υγρών. Επίσης έχει αντιφλεγμονώδεις δράσεις και είναι πλούσιος σε Βιταμίνη Α. Επιπλέον καταπραΰνει τους ερεθισμούς και τις ξηροδερμίες, ακόμα κι αν αυτές προέρχονται από χρόνιες δερματικές παθήσεις.

Νερό

Τελευταίο αλλά σημαντικότερο, το νερό συμβάλλει με τον πιο απλό τρόπο στην ενυδάτωση του δέρματος, στην ελαστικότητα και στην ανθεκτικότητα του. Ο επιστημονικός κόσμος υποστηρίζει πως η συχνή ενυδάτωση του οργανισμού με νερό μας κάνει να φαινόμαστε πιο φρέσκοι και πιο ξεκούραστοι, ακόμη κι αν έχουμε μια δύσκολη μέρα.
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.