Παντελής Παντελίδης: Αυτός είναι ο λόγος που βρέθηκε στην πλευρά τού συνοδηγού


Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ



Κατηγορηματικός σχετικά με το ποιος βρισκόταν στη θέση του οδηγού το μοιραίο βράδυ του Φεβρουαρίου του 2016 ήταν ο πραγματογνώμονας που εξέτασε τη συμβατότητα των τραυμάτων του Παντελή Παντελίδη με τη θέση του οδηγού.


Αυτό αποκαλύπτει η διάταξη του εισαγγελέα που έστειλε την υπόθεση στο αρχείο.


Στη δεκασέλιδη διάταξη, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Έθνος», ο εισαγγελικός λειτουργός λαμβάνει υπόψη όλα τα πραγματικά περιστατικά.


Οι μαρτυρίες

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Έθνος» υπάρχουν καταθέσεις που μαρτυρούν ότι ήταν οδηγός ο τραγουδιστής:


-Οι αστυνομικοί Θ. και Κ. μετέβησαν στο τόπο του επίμαχου τροχαίου και διαπίστωσαν μεταξύ άλλων πως σύμφωνα με δήλωση της επιβάτιδος Μυρσίνης Αρναούτη οδηγός ήταν ο Παντελεήμων Παντελίδης.

-Ο Γ., διασώστης του ΕΚΑΒ ο οποίος μετέβη στον τόπο του δυστυχήματος αναφέρει πως και οι δύο κοπέλες έλεγαν ότι οδηγός ήταν ο Παντελής Παντελίδης και ρωτούσαν αν ήταν καλά στην υγεία του.

-Δύο μάρτυρες που βρέθηκαν μαζί με τους τρεις επιβάτες τη μοιραία νύχτα ανέφεραν πως ρώτησαν τη Φρόσω Κυριάκου αν μπορεί να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο, η τελευταία έγνεψε καταφατικά το κεφάλι της πλην όμως αμφότεροι δήλωσαν πως δεν είδαν πως μπήκαν στο αυτοκίνητο.

Αυτή η τελευταία κατάθεση αφήνει κάποιες υπόνοιες ότι ίσως η Φρόσω Κυριάκου κάθισε τελικά στο τιμόνι, ωστόσο υπάρχει η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα στοιχεία DNA στο τιμόνι όπου «από την ανάλυση των δειγμάτων προέκυψε ότι κοινός κύριος γενετικός τύπος ο οποίος ταυτίζεται με τον γενετικό τύπο του θανόντος Παντελή Παντελίδη».
Το πόρισμα

«Κλειδί» φαίνεται πως είναι και το πόρισμα του διορισμένου από τον πταισματοδίκη πραγματογνώμονα για το πώς βρέθηκε το σώμα του άτυχου τραγουδιστή στη θέση του συνοδηγού και με την πλάτη στην πόρτα του αυτοκινήτου.

«Όλοι οι επιβαίνοντες σε ένα αυτοκίνητο το οποίο συγκρούεται με αυτόν τον τρόπο, εφόσον δεν είναι δεμένοι με ζώνες ασφαλείας θα πεταχτούν στη δεξιά μεριά του οχήματος, όπως και συνέβη. Ο θανών όταν τον χτυπά η σιδερένια δοκός έχει την πλάτη του στην πόρτα της δεξιάς πλευράς του οχήματος και μάλιστα παράλληλα με αυτή. Η στάση αυτή δεν θα ήταν δυνατή εάν καθόταν στη θέση του συνοδηγού, διότι δεν υπάρχει τρόπος σε ένα αυτοκίνητο που δεν περιστραφεί γύρο από τον κάθετο άξονά του, όπως στο δυστύχημα αυτό, ο δεξιά καθήμενος να στρίψει και να βρεθεί με την πλάτη στη δεξιά πόρτα», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα.



Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.