8 μπαχαρικά και βότανα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά





Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά στο παρά πέντε της… ξαπλώστρας, μερικές αλλαγές στην καθημερινή σου διατροφή μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Σε συνδυασμό βέβαια με την άσκηση και την καλή σου ψυχολογία. Δεν είναι απαραίτητο να τα κόψεις όλα μαχαίρι και να πέσεις στη… δυστυχία! Διάβασε 8 μπαχαρικά και βότανα που το goddess.gr σου προτείνει να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου για να επιταχύνεις τη διαδικασία απώλειας βάρους.


Κανέλα

Η κανέλα επηρεάζει τη διαδικασία που το σώμα μεταβολίζει τη ζάχαρη και την εμποδίζει να γίνει λίπος. Επιβραδύνει την πορεία της τροφής από το στομάχι στα έντερα – δημιουργώντας αίσθημα κορεσμού. Κάποιες έρευνες ισχυρίζονται ότι η κανέλα στοχεύει το λίπος της κοιλιάς και καταπολεμά την κατακράτηση υγρών. Πρόσθεσε αυτό το μπαχαρικό στα κοκκινιστά φαγητά, στο γιαούρτι σου, στους χυμούς σου. Λίγη κανέλα μαζί με κύμινο και λεμόνι κάνουν έναν δυνατό συνδυασμό.



Goddess.gr Tip: Δοκίμασε ένα αποτοξινωτικό ρόφημα βάζοντας σε μία κούπα ζεστό νερό, κανέλα και λεμόνι. Μπορείς επίσης όταν σε πιάνει μανία για γλυκό να φας ξινόμηλα πασπαλισμένα με σκόνη κανέλας.
Πιπέρι καγιέν
Η καψαϊκίνη είναι ένα δυνατό συστατικό της καυτερής πιπεριάς τσίλι με το φωτεινό κόκκινο χρώμα. Έρευνες έδειξαν ότι η καψαΐκίνη μπορεί να ρυθμίσει τη λειτουργία των γονιδίων, που σχετίζονται με τον λιπιδικό μεταβολισμό. Το πιπέρι καγιέν κόβει την όρεξη και επιταχύνει το «κάψιμο» θερμίδων κατά την πέψη. Λίγο από αυτό το δυνατό μπαχαρικό στις σούπες, στη σαλάτα, στην ομελέτα σου ή ακόμα και πάνω από τη μακαρονάδα σου θα βοηθήσει την καλή σου υγεία. Μάλιστα, διαβάζουμε ότι η καψαϊκίνη εξουδετερώνει και τα βλαβερά βακτήρια που ευθύνονται για το έλκος.
Κύμινο

Θα σε αδυνατίσει μέχρι να πεις κύμινο! Έρευνες δείχνουν αλλαγές στα επίπεδα ινσουλίνης με την κατανάλωση κύμινου. Ακόμα οι φυτοστερόλες του βοηθούν στη ρύθμιση της χοληστερόλης. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα κουταλάκι του γλυκού κάθε μέρα επί τρεις μήνες μπορεί να αυξήσει κατά 1,5 κιλό την απώλεια βάρους. Η σκόνη κύμινου μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις σάλτσες, στο ρύζι, στα κοκκινιστά, στις σούπες κλπ.


Τζίντζερ
Το τζίντζερ – η πιπερόριζα – σε βοηθά να χάσεις βάρος γιατί διευκολύνει την πέψη. Έρευνα του 2017 έδειξε ότι η κατανάλωση τζίντζερ βοηθά στην παχυσαρκία – ελέγχει την όρεξη και λειτουργεί λιποδιαλυτικά. Πρόσθεσε λίγο τζίντζερ στους χυμούς σου, στο ρύζι, σε σάλτσες, στο κοτόπουλο και στο παγωμένο τσάι σου.

Goddess.gr Tip: Βάλε στον αποχυμωτή τζίντζερ και ξινόμηλα, και πρόσθεσε χυμό πορτοκάλι, λίγο χυμό λεμόνι και λίγη κανέλα.
Κάρδαμο

Εμείς το χρησιμοποιούμε ως δυναμωτικό – λέμε «φάε να καρδαμώσεις». Όμως το κάρδαμο, όπως και το τζίντζερ, βοηθά στην καλή πέψη. Είναι αντιοξειδωτικό και αντιφλεγμονώδες και επιταχύνει τον μεταβολισμό. Μπορείς να το πιείς σαν τσάι, στον καφέ ή για τις πιο θαρραλέες … μασιέται απευθείας.


Δεντρολίβανο
Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Βοηθά στην ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και βοηθά στην απώλεια κιλών ως φυσικό διουρητικό. Το δεντρολίβανο είναι εξαιρετικό στις σαλάτες, στο ψάρι, στις σούπες και στις σάλτσες για μακαρόνια ολικής άλεσης.

Goddess.gr Tip: Φτιάξε ένα ρόφημα από φρέσκα φύλλα δεντρολίβανου, τα οποία θα εμποτίσεις σε ζεστό νερό όπως φτιάχνεις το τσάι και στη συνέχεια πρόσθεσε λίγο φρέσκο λεμόνι. Μπορείς να το διατηρείς σε μια κανάτα στο ψυγείο σου.
Μαύρο πιπέρι

Οι έρευνες έδειξαν ότι η πιπερίνη (σαν την καψαΐκίνη του καγιέν) που περιέχεται στο μαύρο πιπέρι παλεύει το λίπος μπλοκάροντας τη δημιουργία νέων λιποκυττάρων. Στην ομελέτα, στις σαλάτες, στις σούπες, ακόμα και στο τσάι σου, θα σε βοηθήσει να χάσει βάρος πιο εύκολα.
Λουίζα

Η λουίζα είναι ένα βότανο που συχνά αναφέρεται στον αγώνα κατά της παχυσαρκίας. Κι αυτό γιατί αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού, ρυθμίζει την όρεξη και βοηθά στην κατακράτηση υγρών. Σαν αφέψημα θα βοηθήσει πολύ μαζί με μέντα και δυόσμο.
Ετικέτες ,

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.