Καλοκαιρινό δροσερό πρωινό!


1 γιαουρτάκι 0-2% με 2 κουταλάκια του γλυκού μέλι, ½ φλιτζάνι δημητριακά και 1 κουταλιά της σούπας καρύδια τριμμένα.



Αυτό το πρωινό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, ενώ ο γευστικός συνδυασμός είναι μοναδικός για τους λάτρεις του γιαουρτιού. Το γιαούρτι αποτελεί μια σημαντική πηγή πρωτεϊνών, δίνοντας στον οργανισμό μας τα απαραίτητα «εφόδια» για να ξεκινήσει σωστά την ημέρα του. Ακόμα, είναι μια πολύ καλή πηγή πρόσληψης ασβεστίου. Σωστή όμως επιλογή γιαουρτιού είναι αυτή με χαμηλά λιπαρά και χωρίς πρόσθετα συστατικά που προσδίδουν άρωμα, αφού περιέχουν επιπλέον σάκχαρα. Τα καρύδια είναι μια τροφή επίσης πλούσια σε πρωτεΐνη, που συνδυάζεται αρμονικά με το μέλι και τα δημητριακά.

Οι συνδυασμοί για ένα ισορροπημένο και πλήρες πρωινό είναι πολλοί. Μπορούμε λοιπόν, εύκολα να συνδυάσουμε μόνοι μας το κατάλληλο πρωινό για τον οργανισμό μας που θα καλύπτει τις ανάγκες μας σε πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπος καθώς και στα απαραίτητα για το σώμα μας θρεπτικά συστατικά. Φυσικά, όπως έχουμε ξαναπεί δεν πρέπει να ξεχνάμε να ενυδατώνουμε επαρκώς τον οργανισμό μας τους καλοκαιρινούς μήνες κυρίως με νερό αλλά και με δροσιστικά τσάι, φυσικούς χυμούς και smoothies.




Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.