Πώς θα διαχειριστείς τις συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο





Το να δουλεύεις σε ένα περιβάλλον με καλές εργασιακές σχέσεις είναι το ιδανικό. Το πιο πιθανό όμως είναι ότι, ακόμα κι αν έχεις μια δουλειά που σου αρέσει, οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί σίγουρα κάποια στιγμή "διασταυρώνουν τα ξίφη τους"! Είτε βρίσκεσαι στη θέση ενός manager είτε απλά θέλεις να βοηθήσεις τους συναδέλφους σου, πρωταρχικός σου στόχος πρέπει να είναι η επίλυση τέτοιων ζητημάτων.

Οι ανεπίλυτες συγκρούσεις έχουν πολύ συχνά ως αποτέλεσμα την μείωση της παραγωγικότητας, της δημιουργικότητας, αλλά και την κακή συνεργασία μεταξύ των συναδέλφων. Είναι λοιπόν ουσιώδες το να γνωρίζεις πώς πρέπει να αντιδράς όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπη με ένα τέτοιο πρόβλημα. Διάβασε παρακάτω έξι χρήσιμες συμβουλές για να το πετύχεις.

Ποτέ μην αγνοείς μία σύγκρουση

Οι διαφωνίες μεταξύ των ανθρώπων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής οπότε είναι απόλυτα λογικό να συμβαίνουν και στον εργασιακό χώρο. Αγνοώντας όμως το πρόβλημα - και όσο ο χρόνος περνάει - η ένταση θα ανεβαίνει και η σύγκρουση θα γίνεται χειρότερη. Προσπάθησε να αντιμετωπίζεις τις άβολες καταστάσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται και πριν γίνουν μέρος της καθημερινότητας του γραφείου.

Προγραμμάτισε μία συνάντηση
Είτε συναντήσεις το κάθε άτομο ξεχωριστά είτε οργανώσεις μία συνάντηση για όλα τα εμπλεκόμενα μέλη φρόντισε πιο πριν να τους έχεις κάνει γνωστό το αντικείμενο της συζήτησης. Με αυτό τον τρόπο θα έχουν όλοι την ευκαιρία να προετοιμαστούν για τη συνάντηση αυτή.

Σκέψου το καλό της εταιρείας

Ο εκνευρισμός κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης είναι αναπόφευκτος, γι αυτό καλό είναι μερικές φορές να κάνεις πάντα ένα βήμα πίσω. Σκέψου τι είναι αυτό που θα ωφελήσει πραγματικά την εταιρεία στην οποία εργάζεσαι.

Να είσαι αντικειμενική

Όταν έρθει η στιγμή να συζητηθεί ένα πρόβλημα βάλε στην άκρη τη δική σου άποψη και απλά περιέγραψε με αντικειμενικό τρόπο το τι ακριβώς συνέβη χωρίς να κατηγορείς αυτόν που έχεις απέναντί σου.

Άκου τον συνομιλητή σου

Σε μία διαφωνία είναι σημαντικό να ακουστούν και οι δυο πλευρές. Προκείμενου να διασφαλίσεις ότι αυτό θα συμβεί, φρόντισε να υπάρχει κάποιος που θα συντονίσει τη συνάντηση. Ακόμη, δώσε στους συναδέλφους σου την ευκαιρία να μιλήσουν χωρίς διακοπή.

Υποστήριξε τον εαυτό σου 

Για να λύσεις μία διαφωνία θα πρέπει σίγουρα να σέβεσαι την άλλη πλευρά. Μην ξεχνάς όμως ότι χρειάζεται να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου και να εκφράζεις την άποψή σου όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Μην αφήνεις αρνητικές εμπειρίες του παρελθόντος να σε εμποδίσουν από το να το πραγματοποιήσεις.

govastileto
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.