Θερινές εκπτώσεις: Αρχίζουν την Δευτέρα – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές






Τη Δευτέρα 9 Ιουλίου ξεκινούν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως και την Παρασκευή 31 Αυγούστου. Επίσης, στις 15 Ιουλίου, ημέρα Κυριακή τα καταστήματα θα είναι ανοικτά σε όλη τη χώρα από 11 π.μ. έως 8 μ.μ.

Παρ’ όλες τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες τόσο για τον καταναλωτή, όσο και για τα εμπορικά καταστήματα, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας Μιχάλης Τσιφάκης συμβουλεύει τον καταναλωτή, εν όψει της έναρξης των εκπτώσεων.

– Να αγοράζει με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις πραγματικές ανάγκες του νοικοκυριού.

– Να κάνει σύγκριση τιμών και ποιότητας, δηλαδή να διερευνήσει επισταμένως την αγορά, που αυτό σημαίνει ότι τα είδη που έχει «τσεκάρει» πριν την έναρξη των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στις βιτρίνες των καταστημάτων κατά την διάρκεια των εκπτώσεων και όπως ορίζει ο νόμος πρέπει στις πινακίδες να υπάρχει η αρχική τιμή πριν την έκπτωση και αυτή μετά την έκπτωση.
– Πριν ξεκινήσει τις αγορές πρέπει να ιεραραρχήσει λίστα αγορών, έτσι ώστε να μην »παρασυρθεί» από αγορές που δεν είναι απαραίτητες για το νοικοκυριό του.

– Να αγοράζει χωρίς χρονική πίεση, γιατί κερδισμένος καταναλωτής θα είναι αυτός που η αγοραστική του συμπεριφορά θα είναι ορθολογιστική και θα κάνει την πλέον σωστή επιλογή σύμφωνα με ό,τι «πρέπει» και όχι με το ότι «θέλει»…

– Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 31 Αυγούστου κι αυτό αν μη τι άλλο σημαίνει οτι ο καταναλωτής δεν πρέπει να βιάζεται χρονικά … απεναντίας, χρειάζεται μεγάλη προσοχή πριν επιλέξει τα απαραίτητα είδη για το νοικοκυριό του!
– Ο καταναλωτής πρέπει να γνωρίζει ότι οι εκπτώσεις πρέπει να είναι απολύτως πραγματικές και όχι πλασματικές. Ως εκ τούτου οι έμποροι οφείλουν να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην αναγραφή των δύο τιμών (της αρχικής και της εκπτωτικής ) και σύμφωνα με την νομοθεσία τα πρόστιμα για τους παραβάτες είναι »τσουχτερά».

– Ο καταναλωτής να ενημερώνεται από τους εμπόρους για το εάν δύνανται να πραγματοποιεί αλλαγές των ειδών που αγοράζει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.

– Ο καταναλωτής να ζητάει απόδειξη, γιατί αφενός αποδεικνύεται η αγορά του προϊόντος σε περίπτωση ελαττωματικού είδους και αφετέρου αποτρέπεται η φοροδιαφυγή.

– Να ζητάει πλήρη και επακριβή ενημέρωση όταν αγοράζει είδη με δόσεις.

– Nα καταγγέλλει στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (τηλ. 1520) όταν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία, των περιπτώσεων αυτών, που κάποιοι θα προσπαθήσουν να τον παραπλανήσουν με πλασματικές εκπτώσεις.


protothema.gr

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.