Τι περιλαμβάνει το πρωινό ενός fit girl;






Πόσες φορές έχεις ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας; Σίγουρα πολλές! Άλλη μία νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell λοιπόν, έρχεται να επιβεβαιώσει ξανά τον κανόνα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 150 περίπου άνδρες και γυναίκες με ιδανικό δείκτη μάζας σώματος, οι οποίοι αθλούνταν καθημερινά και δεν παρέλειπαν ποτέ το πρωινό γεύμα.

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα, το σωστό πρωινό τους βοηθούσε να διατηρήσουν τα επίπεδα ενέργειας όλη την ημέρα και να κρατούν τον μεταβολισμό τους σε εγρήγορση.



Μάλιστα, το πρωινό τους περιελάμβανε τις εξής τροφές σε ποσοστό:

– Φρούτα 51%
– Μπάρες δημητριακών 33%
– Ψωμί (κατά προτίμηση ολικής) 32%
– Αυγά 31% – Δημητριακά με γάλα 29%
– Καφές (μέτριος ή σκέτος) 26%

Αντιθέτως όσοι συνηθίζουν να τρώνε ένα βαρύ πρωινό με ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά, έχουν την τάση να καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας.


govastileto
Ετικέτες ,

Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.